Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
mcjochn3
Příspěvky: 5
Registrován: sob čer 03, 2017 13:51:06
Bydliště: Praha

Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od mcjochn3 » sob čer 03, 2017 14:37:57

Zdravím všechny příznivce Kawasaki.
Jsem tu nový tak o sobě napíšu pár řádků.

Je mi 27, bydlím v Praze a motorky jsou můj život, ostatně asi jako většiny z Vás zde na fóru. Pracuji jako prodejce pneumatiky. V tomto oboru se však velmi úzce zajímám o sportovní a závodní motocyklové pneumatiky. Společně s tím i nastavení podvozku sportovních a závodních motocyklů. Vždy jsem tíhl ke značce Suzuki, kde jsem v 18 letech měl brigádu. Otec má také Suzuki GSX-R 1000 K8 a líbí se mi její všestrannost a hlavně jednoduchý servis (rozebíraní, přístupnost atd...).
Letos jsem dostal možnost od Michelinu otestovat jejich novinku na letošní rok Michelin Power RS. Test probíhal v Qataru na okruhu Losail, kde se jelo MotoGP a pár dní na to jsem měl tu možnost prohánět se na stejném okruhu i já. Zmiňuji to proto, že jsem měl možnost vyzkoušet si zde různé motorky. BMW S1000RR, Yamaha R1 a R1M, Ducati Panigale 1299, Honda CBR1000 Fireblade, Kawasaki ZX-10R a ZX-10RR, Aprilia RSV1000 - vše nejnovější modely a 100% nachystané. Bohužel nás bylo poměrně dost a motorky byly po jednom kuse kromě BMW, těch tam bylo asi 15 kusů, takže vyzkoušet si je všechny bylo nemožné. BMW S1000RR bylo friendly use, strašně pohodlné, silné bez kopanců, ale tak nějak až moc německy dokonalé. Naštěstí, a to je ten důvod proč tu píšu, jsem měl tu možnost protáhnout ZX-10R (bohužel ne RR, ale i tak to byl mazec). ZX-10R se mě snažila zabít vždy když jsem vzal za heft. Rvalo mě to a klouzal jsem po sedačce dozadu. Brzdy úplná špička, manipulace super - agresivní posed, neskutečná síla - na cílové rovince sice menší maximální rychlost než ostatní (nejspíš kratší stupňování převodovky), ale zanechala ve mě neskutečné emoce a chci to zvíře mít! Byl jsem z toho servanej jak horník.
Bohužel finančně to pro mě není dosažitelný model. Po brouzdání na internetu a různém porovnávání modelů a roků jsem našel některé zajímavosti. Níže bych rád popsal co je pro mě prioritou a na co motocykl chci, dle toho snad bude pro ostatní zkušené členy fóra poradit model pro mě a mé úmysly vhodný.

Prioritou je pro mě podvozek, pak jsou brzdy a pak až je motor. Nepotřebuji mít litr, současně mám GSX-R 750 a na silnici je výkon dostačující avšak musí se to roztočit oproti litru. Jezdím na ní občas do práce cca 30km, ale jezdím výhradně sám a na pár najetých úseků, kde se vyřádím v zatáčkách. Takže najedu max 80km.

Takže co jsem našel jako vhodné (nechám si poradit není to směrodatné) vezmu to od toho co bych chtěl nejvíc
1. ZX-6RR 03-04 a 05-06 - zatím jsem našel dvě v republice na prodej 03 a 04, v Německu za to chtějí přes 100 tisíc! takže tento model asi nic
2. ZX-6R 03 nebo 04 - nevím zda je zde rozdíl kromě černého rámu, je cenově dostupnější a nenašel jsem žádné problémy u těchto ročníků
3. ZX-6R 05 nebo 06 - více orientované na silnici, radiální pumpa, problémy s převodovkou 2 a 3 stupeň, problému s řídící jednotkou 05, kterou ohřívá výfuk pod sedlem, malinko vyšší pořizovací cena
4. ZX-10R 04-05 ???

Finančně kolem těch 70 tisíc. Nejsem žádný leštič, takže mám raději motocykl ne tak vábný vzhledem ale mechanicky 100% funkční.

Omlouvám se za sloh a doufám, že zde najdu informace a rady, které mi pomohou si správně vybrat.

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 8177
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od ZRX 1984 » sob čer 03, 2017 20:07:49

Vitej u nas a prvni moje reakce : to nebudes mit jednoduche. Desitku bych volil mladsi. Šestku Ti asi neporadim
ZZR 1400 R
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 eSko
ZRX 1100 eR
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 830
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od Dargas » sob čer 03, 2017 20:49:26

Ahoj!

ZX-6RR 03-04 a ZX-6R 03-04 se v zasade lisi jen tim, ze RR ma objem 599 a R ma 636. Podvozek je stejnej. Takze bych netrval na RR a klidne koupil R. Navic RR je vzacnejsi a bude tezsi sehnat dobrej kus.
CKC # 594

Uživatelský avatar
mcjochn3
Příspěvky: 5
Registrován: sob čer 03, 2017 13:51:06
Bydliště: Praha

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od mcjochn3 » sob čer 03, 2017 22:39:37

Dargas píše:Ahoj!

ZX-6RR 03-04 a ZX-6R 03-04 se v zasade lisi jen tim, ze RR ma objem 599 a R ma 636. Podvozek je stejnej. Takze bych netrval na RR a klidne koupil R. Navic RR je vzacnejsi a bude tezsi sehnat dobrej kus.
ZX-6RR
Má antihopingovou spojku, 599 objem, úpravy na motoru, možnost upravení kyvky o 2mm pomocí excentru, podvozek je sice z venku stejný ale má jiné pístky takže má širší možnosti nastavení a má tužší pružiny, rok 04 má povrchovou úpravu aby lépe klouzaly (černá barva) - možná jsou tam ještě další rozdíly, ale tohle jsou ty hlavní proč jsem ji chtěl.
ZRX 1984 píše:Vitej u nas a prvni moje reakce : to nebudes mit jednoduche. Desitku bych volil mladsi. Šestku Ti asi neporadim
Tak tedy ZX-10R vyřazuji z hledáčku :-)

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 830
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od Dargas » ned čer 04, 2017 10:05:40

Predni vidlice i zadni tlumic na R 03 a RR 03 maji identicky P/N takze musi byt zcela identicke.
Ale mas pravdu, ze RR 04 se lisi. Takze to ale znamena koukat jen po roce 04....
Ale jinak OK, zas tak nastudovane to nemam...
CKC # 594

Uživatelský avatar
mcjochn3
Příspěvky: 5
Registrován: sob čer 03, 2017 13:51:06
Bydliště: Praha

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od mcjochn3 » ned čer 04, 2017 18:40:50

ta 04 byla jediná v republice na motoinzerci za rozumný peníz, avšak stav tomu jistě odpovídal, ta je ovšem již v trapu.

No nic nejdřív musím udat tu svou "babičku" 750 a pak uvidím co se kde objeví


Nějaké věci na co si dát při koupi pozor speciálně u roku 04, 05 nebo 06?
Nějaké závažnější problémy těchto typů ZX-R6?

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6784
Registrován: ned úno 12, 2006 19:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od 666S999 » ned čer 04, 2017 21:24:59

Vítej pane mezi "zelené", a když neseženeš u nás, podiv se na www.mobile.de, kupoval jsem v DE, motky a nebyl ani jeden výjeb, což u nás, když kupuješ "jetinu" je každý třetí inzerát "na palici". Přeju Ti dobrou ruku při výběru. K A W A jednou, Kawa napořád. :mrgreen:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21_____

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4752
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od Elvis. » úte čer 06, 2017 00:49:56

Kdyz sestku -z tech co pises, tak tu starsi a verzi R.
RR ma sice antihop, ale kvuli mensimu objemu ji kupovali jen zavodnici.
A tenhle rocnik, kdyz lita zavody, tak uz bude vylitana vrana.
Takze hledej ZX6R rv03/04 nejlip jezdenou na silnici.
ZRX1200R -japan style
wokruhová R1 *** woe

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
mcjochn3
Příspěvky: 5
Registrován: sob čer 03, 2017 13:51:06
Bydliště: Praha

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od mcjochn3 » čtv čer 08, 2017 14:06:05

Elvis. píše:Kdyz sestku -z tech co pises, tak tu starsi a verzi R.
RR ma sice antihop, ale kvuli mensimu objemu ji kupovali jen zavodnici.
A tenhle rocnik, kdyz lita zavody, tak uz bude vylitana vrana.
Takze hledej ZX6R rv03/04 nejlip jezdenou na silnici.
Super děkuji za radu.
Ještě se zeptám jak jsou na tom Kawasaki co se týče servisu v porovnání s GSX-R? To jsem rozebral několikrát a vše je krásně přístupné a snadno vyměnitelné. Ptám se, protože jsem dělal CBR600RR myslím rok 2006 a byl to docela vopich na tom něco dělat, to samé jsem měl s Yamahou tam se jednalo o Fazer a pak ještě jednu Hondu Hornet. Na servis je zatím dle mě nejednodušší Suzuki, Kawu nemám zkušenost :-)

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4752
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od Elvis. » čtv čer 08, 2017 17:15:33

Do motoru sem se nehrabal. Zbytek je v poho. Nadrz a airbox jdou sundat. Par sroubku tam je no. Ale nejlip asi si stahni servisni manual a mrkni na rozkresy. Tam to vse uvidis.
ZRX1200R -japan style
wokruhová R1 *** woe

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 830
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od Dargas » čtv čer 08, 2017 20:17:30

Trochu otrava je nastavovat rozvody, protoze znacky na kolech nejsou pres ram videt a musis to delat se zrcatkem, ale i to se da. Pomalu cokoliv delas, musis sundat kapoty...ale to jsi asi zvykly z gixxera.
Ale treba svicky jdou v poho, nemusis sundavat chladic jak na hornetu....
CKC # 594

Uživatelský avatar
mcjochn3
Příspěvky: 5
Registrován: sob čer 03, 2017 13:51:06
Bydliště: Praha

Re: Nový člen - z GSX-R 750 K2 na ZX-6R(R) ???

Příspěvek od mcjochn3 » pát čer 09, 2017 10:44:30

Tak to rád slyším :-) všechno si dělám na mašině sám, tak abych se pak zbytečně moc nevztekal :D stále jsem však neprodal tu svojí, ale moc ZX6R 2004 v nabídce není, ale na to je ještě čas. Nejlépe nějak před zimou abych si měl s čím hrát celou zimu :-)

Odpovědět