Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Modely, testy, zkušenosti
vasamaja
Příspěvky: 4
Registrován: sob srp 03, 2013 11:10:50
Bydliště: Příbor - Hájov

Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od vasamaja » pát lis 20, 2015 18:04:21

Kdo mi poradit mam z750 a chci si koupit z1000 nebo z1000 sx nemůžu se rozhodnout. Jezdím z manželkou většinou Já važim 120 manželka 70 nevadí ji ani tvrdší posed na z 750 výdrží i 150 km. na jeden zátah. Ale taky si rád poblbnu na zedu je mi 50 let jezdím kolem komína ale taky Alpy poradi někdo jakou motorku. Děkuji

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1002
Registrován: pon úno 06, 2006 18:20:28
Bydliště: Chomutov

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od Zubr » sob lis 21, 2015 16:05:23

Jestli naháče, nebo kapotu si budeš muset rozhodnout sám, podle priorit, ale já bych do výběru zařadil ještě versyse 1000. Myslím, že je to použitelnější motorka. Dobře žehlí nerovnosti, je pro oba pohodlnější, překvapivě ovladatelná a motor jede skoro stejně dobře ( +míň vibruje). Samo hezčí je letošní model, ale starší má taky něco do sebe. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 8177
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od ZRX 1984 » sob lis 21, 2015 20:54:40

Versyse nebrat je to labilní na předním kole. Nechápu jak to mohli pustit z fabriky
ZZR 1400 R
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 eSko
ZRX 1100 eR
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
MobyDick
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 59
Registrován: čtv kvě 05, 2011 22:36:40
Bydliště: Klatovy

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od MobyDick » sob lis 21, 2015 21:23:22

Zrovna taky řeším co pořídím za motorku a Z1000SX je pro mě jasná volba. Ještě našetřit pár kaček a pak už jen nějakou vybrat.
Kawasaki ER6N
Kawasaki ZX6R

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1002
Registrován: pon úno 06, 2006 18:20:28
Bydliště: Chomutov

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od Zubr » sob lis 21, 2015 21:49:19

ZRX 1984 píše:Versyse nebrat je to labilní na předním kole. Nechápu jak to mohli pustit z fabriky
A to soudíš podle jednoho svezení u Havrdy? Já se svezl taky jednou a protože nejsem na tu motorku zvyklej, tak bych se neodvažil ji takto odsoudit. Mě se na řízení nic neobvyklého nezdálo a myslím že by mi vyhovovalo, zvyknul bych si, jeto jiná koncepce moto.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
lukas.01
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 557
Registrován: ned kvě 14, 2006 19:04:21
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od lukas.01 » sob lis 21, 2015 22:15:22

Zubr píše:
ZRX 1984 píše:Versyse nebrat je to labilní na předním kole. Nechápu jak to mohli pustit z fabriky
A to soudíš podle jednoho svezení u Havrdy? Já se svezl taky jednou a protože nejsem na tu motorku zvyklej, tak bych se neodvažil ji takto odsoudit. Mě se na řízení nic neobvyklého nezdálo a myslím že by mi vyhovovalo, zvyknul bych si, jeto jiná koncepce moto.
Taky jsem na něm jel jen jednou a při mém stylu jízdy nic špatného nezaznamenal. Jako alternativa stojí za vyzkoušení.
Modrá je taky Triumphálně dobrá
CKC # 568

Uživatelský avatar
Jana Kawa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5522
Registrován: ned úno 05, 2006 19:07:35
Bydliště: Vysoké Veselí
Kontaktovat uživatele:

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od Jana Kawa » ned lis 22, 2015 00:10:08

Jeli jsme na všech :) na můj vkus jsme jeli na Versysovi hodně svižně,určitě labilní kolo nebylo, připadalo mi, že jedeme na 10, že to poslal bez problémů všude (proto už je v garáži) :D
Jana ZX6R 05
Život je jízda, jízda je život.
*62* CKC

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 8573
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od KankX » ned lis 22, 2015 00:55:47

já bych bral asi Z1000SX ... Versys je fajn, ve vysokých rychlostech není to pření kolo úplně jako přibité, ale mě to vůbec nevadilo, není to nijak záludné a kdyby mě na to 2x někdo neupozornil, tak jsem si toho ani nevšiml ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od Pavel ZRX » ned lis 22, 2015 09:38:41

Kanxi, Seky, co přesně se vám na tom řízení nezdá? Jako že pomalá jízda je ok, a v rychlosti nestabilní? Je tam špatně rozložení hmoty mezi př. a zad. kolo? Kmitá? Třepe? Vratký?
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 8573
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od KankX » ned lis 22, 2015 12:13:22

Pavel ZRX píše:Kanxi, Seky, co přesně se vám na tom řízení nezdá? Jako že pomalá jízda je ok, a v rychlosti nestabilní? Je tam špatně rozložení hmoty mezi př. a zad. kolo? Kmitá? Třepe? Vratký?
na tom novem Versysu, kolem 190km/h začínají trochu kmitat řídítka, ale nic strašného... vlastně jsem si toho všiml až když mi ho Havrda dal abych se na něm jel projet, že si nějaký zákazník stěžoval, že se na tom nedá jet jak je to nestabilní. A protože jsem na něm v té době měl odjeto už xxx km za pár dní, tak chtěl ověřit jestli mu něco není. Teprve pak když jsem se na to soustředil, tak jsem si toho všiml. Dokonce jsme zjistili, že má na to vliv nastavení štítku, když je dole, tak je to lepší, když je nejvýš, tak je to znatelnější. Ale mě to vůbec nevadilo a to jsem s tím každou chvíli uháněl i přes 200km/h. Možná je to tím, že na W800 takové věci cítíš i ve 110km/h a přesto na něm občas spěchám s tachometrem na konci stupnice, ale to mi jsou pak 2 pruhy na dálnici tak akorát :D :D

možná by tomu pomohlo, trochu si pohrát s nastavením podvozku... ale na to já nešahám, nechávám to tak jak to nastavili soudruzi v Japonsku na 50kg Japončíka :D
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od Pavel ZRX » ned lis 22, 2015 16:43:38

Tak to nebude tak strašný :) Lítat dvě kila, to už bych si vybíral jinou motorku. Já jsem se vozil na versis 650, rok 2010, byla to pohodová motorka, na novým jsem nejel. Pokud to reagovalo na nastavení štítku, tak to bude aerodynamický problém, zkusit úplně bez štítku.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5273
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od Tilda » ned lis 22, 2015 22:50:59

neřekl bych nestabilní, spíš houpavý :) ale to je tím delším zdvihem vidlice a jak píše Kankx- taky jsem nehrabal do nastavení podvozku a tím by se to asi vyřešilo. co mi vadilo byl štítek- nad cca 100-120km/h byl dost nepříjemnej proud vzduchu na helmu ať jsem štítek dal do jakýkoliv polohy a dělalo to slušnej rámus v helmě, proti tomu na rexovi je ticho
Eddie Lawson EVO X
Zelené peklo ZX10 Street

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 8177
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od ZRX 1984 » pon lis 23, 2015 10:43:04

pravdou je to, že nejsem žádnej supr jezdec, ale když se mi při normálním posezu a středním nastavení štítku ve 180 rozvibrovali řídítka, tak nic moc. Když jsem přijel k Havrdoj s tím co to dělá, říkal, že nejsem první kdo si na to stěžoval. Jinak Versys super, super posez, super motor, super vzhled, chtěl bych ho, ale pouze s tlumičem řízení. Určitě bych nechtěl na motorce která objede svět jezdit do 170 km/h. Tuto VLSTNOST jsem pozovroval už u předešlého modelu :-)
ZZR 1400 R
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 eSko
ZRX 1100 eR
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1002
Registrován: pon úno 06, 2006 18:20:28
Bydliště: Chomutov

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od Zubr » pon lis 23, 2015 11:26:48

To kmitání řízení může v pohodě způsobovat špatně vyvážená přední, ale i zadní guma. Už dvakrát jsem řešil zmetkovou přední gumu, kdy nestačilo jen vyvažit staticky, ale i stranovou nevyváženost. A protože mám jen statickou vyvažovačku. Tak jsem musel systémem pokus omyl gumu dovyvažit při projíždce a dá se to. :D
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 8177
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: Z1000 -r. 2011 nebo Z1000 SX r.2011 poradit

Příspěvek od ZRX 1984 » pon lis 23, 2015 12:30:06

Zubr píše:To kmitání řízení může v pohodě způsobovat špatně vyvážená přední, ale i zadní guma. Už dvakrát jsem řešil zmetkovou přední gumu, kdy nestačilo jen vyvažit staticky, ale i stranovou nevyváženost. A protože mám jen statickou vyvažovačku. Tak jsem musel systémem pokus omyl gumu dovyvažit při projíždce a dá se to. :D
Tome, tohle není o gumě, normálně se ta motorka tlakem vzduchu nadlehčí tak, že přední kolo nesedí na silnici tak jak má. Vzhledem k tomu, že se to dá ovlivňovat nastavením štítku, nebude to mít spojitost s pneumatikou. Řešením by bylo aby nešlo tolik vzduchu mezi světlem a blatníkem.
ZZR 1400 R
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 eSko
ZRX 1100 eR
KLX 250
CKC #909

Odpovědět