KLR 25kw

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Steave
Příspěvky: 1
Registrován: ned dub 20, 2008 21:47:17
Bydliště: Háje nad Jizerou

KLR 25kw

Příspěvek od Steave » pát led 09, 2009 15:49:43

Čau všichni,
asi před rokem jsem koupil KLRku se seškrceným výkonem na 25kw, což se mi ze začátku hodilo (kvůli papírům od 21), ale řidičák už mám rozšířený a tak bych moji drahou rád otevřel na plný výkon. Máte s tím někdo zkušenosti? Co musím všechno vyndat, vyměnit,...
Na technický jsem se onehdá potkal s chlapíkem co sedlal Suzu DR a ten říkal, že je jenom vložkou zúženej difuzor v karbutátoru, ale to se mi zdá až moc jednoduchý...
Zatím se v tom nechci moc vrtat, abych něco nezk...il a případně (i když nerad) to nechám na servisu.
Pod heslem "každá rada dobrá" se loučím

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 8841
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: KLR 25kw

Příspěvek od KankX » pát led 09, 2009 18:51:41

Steave píše:Čau všichni,
asi před rokem jsem koupil KLRku se seškrceným výkonem na 25kw, což se mi ze začátku hodilo (kvůli papírům od 21), ale řidičák už mám rozšířený a tak bych moji drahou rád otevřel na plný výkon. Máte s tím někdo zkušenosti? Co musím všechno vyndat, vyměnit,...
Na technický jsem se onehdá potkal s chlapíkem co sedlal Suzu DR a ten říkal, že je jenom vložkou zúženej difuzor v karbutátoru, ale to se mi zdá až moc jednoduchý...
Zatím se v tom nechci moc vrtat, abych něco nezk...il a případně (i když nerad) to nechám na servisu.
Pod heslem "každá rada dobrá" se loučím
U Suzuki to opravdu dost casto byva zuzene sani do karburatoru a s tim samozrejme i jine trysky... jak je to u KLR nevim :(
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát led 09, 2009 19:06:51

Nevím,jestli je tam záslepka,ale dost často se to řeší třeba dorazem na šoupátku,přetryskováním,silnější pružinou na šoupátku,popř. úpravou zapalování.Není problém sundat karburátor,a kouknout jestli je tam to zúžení,jaké jsou tam trysky a jestli chodí šoupě lehce až nahoru.Rád poradím.
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět