pretryskovani karburatoru

Odpovědět
ninja949D
Příspěvky: 6
Registrován: stř kvě 13, 2015 07:54:42

pretryskovani karburatoru

Příspěvek od ninja949D » čtv srp 27, 2015 16:44:10

Ahoj, chtel bych se zeptat zda jste nekdo neresil pretryskovani karburatoru. Jedna se o keihin cvk 40. Model zx9r rv97. Nove otevreny vyfuk yoshimura. Originál main jet 200 a pilot jet 35. Jestli tomu dobre rozumím, vetsi cislo značí vetsi průtok paliva. K cemu ale je pilot jet? Vim ze nejlepsi by bylo mašinu odladit na brzde, ale tuto moznost nemam, proto se ptám zda někdo nema doporuceni ohledne velikosti. Diky

ballbutick
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 103
Registrován: sob úno 27, 2010 18:41:06

Re: pretryskovani karburatoru

Příspěvek od ballbutick » pon zář 07, 2015 13:13:20

Osobně bych nechal bejt. Ne vždy je potřeba to zvětšovat. Bohaty to je většinou dost.. ale jestli ti můžu poradit.. tak zkus všechny šrouby bohatosti o pul otačky povolit nebo přitahnout a jet se projet. když to bude lepší tak víš že mužeš trochu přidat nebo ubrat na hlavní trysce. Sice si rozvrtáš volnoběh ale ten pak vrátíš zpátky a seženeš jiné trysky.

ninja949D
Příspěvky: 6
Registrován: stř kvě 13, 2015 07:54:42

Re: pretryskovani karburatoru

Příspěvek od ninja949D » úte zář 08, 2015 19:13:59

Diky, vyzkouším to

Odpovědět